La cumpărături
peste 150 livrare
GRATIS
Coșul dumneavoastră
Nici un produs
Nici un produs
Categorii
FAQ – Întrebări frecvente
Cum procedez pentru efectuarea unei comenzi?
Disponibilitatea produsului se poate observa dacă priviţi cu atenţie pe imaginea produsului unde se află semnul verde "+" într-un coş – însemnând că produsul este pe stoc şi puteţi să-l comandaţi.
Cât costă transportul / taxele poştale?
Bunurile comandate sunt expediate prin poştă / sau curier GLS. Costurile transportului depind de valoarea comenzii dvs. Pentru o comandă peste 150 lei transportul este GRATUIT. Pentru comenzi mai mici de 150 lei transportul este 17,51 lei.
Cum pot plăti?
Punem la dispoziţia dvs 3 metode de plată:
În câte zile primesc comanda?
Dacă efectuaţi comanda într-o zi lucrătoare până la 13:00 (GTM), aceasta va fi expediată în aceeaşi zi. Comenzile efectuate după ora 13:00 (GTM) şi în weekend sunt procesate în următoare zi lucrătoare. Livrarea prin curier durează 2-3 zile de la data expedierii. Bunurile sunt livrate doar în zilele lucrătoare! Dacă nu primiţi comanda în perioada menţionată, vă rugăm să ne contactaţi. Vă vom furniza numărul de colet şi numărul de telefon al curierului.
Cum procedez cu retur / schimb de bunuri?
Reclamaţiile sunt soluţionate în termen de 30 de zile. Bunurile sunt acoperite de o garanţie de 24 de luni conform legilor în vigoare.
Instrucţiuni pentru a face o reclmaţie:
Pot să returnez/schimb doar o parte din comandă?
Da, puteţi de asemenea returna doar o parte din comandă. Dacă doriţi să o returnaţi noi vă vom rambursa suma. Dacă totuşi doriţi să vă alegeţi un alt produs, vă vom rambursa orice diferenţă va fi între comanda nouă şi bunurile returnate.
Cum folosesc codul voucher?
Pe website-ul nostru la produse puteţi vedea mereu câte puncte puteţi câştiga atunci când achiziţionaţi un anumit produs şi valoarea codului voucher. Pentru a aplica voucherele din comenzile plasate trebuie să fiți înregistrat pe site-ul nostru. În cazul în care comandați mai multe produse, aceste puncte vor fi adăugate. Punctele acumulate pot fi schimbate într-un voucher direct în contul dumneavoastră. Daţi click pe „Punctele mele de loialitate” şi apoi confirmaţi că doriţi să transformaţi punctele de loialitate în voucher. Sistemul va genera automat un cod pe care îl puteţi folosi la următoarea comandă. Suma respectivă, acumulată de la puncte, va fi dedusă din comanda dvs. Cupoanele pot fi folosite în 14 zile de la preluarea comenzii. În cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la ultima dvs comandă şi doriţi să folosiţi voucherul, îl vom adăuga manual la comandă la cererea dvs.
Cum măsor mărimea inelului?
Pentru informaţii folositoare şi metode adecvate pentru măsurarea inelului daţi click pe următorul link: http://bijuterii-eshop.ro/continut/6-aflai-mrimea-inelului
Ce servicii oferim – modificări, gravări?
Din păcate, nu producem noi bijuteriile, aşadar nu oferim servicii legate de modificare sau gravare pentru bijuterii. Vă informăm că dacă veţi modifica produsele achiziţionate din eshop - ul nostru, garanţia bunurilor devine nulă.
Produs indisponibil – când va fi din nou pe stoc?
Website-ul nostru este actualizat zilnic. Vă recomandăm să-l urmăriţi sau să setaţi din pagină o notificare prin email. De îndată ce produsul dorit este din nou pe stoc veţi primi o notificare prin email.
Care este rezistenţa culorii pe produse, în timp?
Cea mai cunoscută metodă pentru colorarea unei bijuterii realizate din oţel inoxidabil este metoda prin baie electromagnetică, ceea ce înseamnă că vopseaua este lipită de suprafaţă utilizând forţa electromagnetică. În momentul producerii oţelului, materialul în sine nu poate fi colorat, doar suprafaţa exterioară. În consecinţă culoarea poate să dispară în timp. Depinde de modul în care folosiţi bijuteriile.
Realizaţi bijuterii personalizate?
Comercializăm doar produse de la producători cu reputaţie bună, nu le şi producem pe comandă.